Det blir av!!

Alltså tokglad 😃
Det vi inte trodde skulle ske..
Det skedde 😃👏
 
Vi har varit på Gran Canaria två gånger i december de senaste åren och tokälskat det ❤️
Cyklat, ätit, sovit, ätit, cyklat, skrattat, kramats, svettats, svurit, bitit ihop, cyklat mer, kämpat, njutit och bara mått bäst ❤️
Resan dit i somras var tredje gången gillt och den absolut bästa hittills 👌
Mitt livs bästa resa ❤️
Hittills 😉
 
Vi har ända sen dess pratat om att det vore härligt med en ny vinterresa..
Men med tanke på vår flytt så kändes det inte genomförbart.. 😝
 
Har dock ändå suttit och smygkikat lite..
Teneriffa har spanats in..
Med tanke på hur magiskt det var på Gran Canaria i somras vore det häftigt att testa ett nytt ställe!
För vi har svårt att se att något slår den resan 😉
 
Förra helgen satt vi och pratade..
Jag som gillar å leta fynd hade fått napp..
Och vi nappade faktiskt!
Vi ska resa 😃😎🚴👍
En vecka till Teneriffa i december 👏👏
Kommer bli tokmycket cykel!!
Ååååå vad jag ska utmana mig själv 👊
Ska inte banga för något utan att ha testat!!
Citerar Chris Froome (årets vinnare av Tour de France):
“I’m a firm believer that if you really want to do something badly enough, you find a way.”
👏👏👍👍👊👊
 
Att få resa iväg en vecka med killen jag älskar, göra det vi älskar = cykla, äta och hänga med varandra ❤️
Det är magiskt 👌
 
I min Ving-app ser jag denna bilden och inser att det är på riktigt! Vi kommer å åka 😃
 
 
Någon som varit på Teneriffa?
Tips mottages tacksamt ❤️

Kommentera här: