Cykelresa 😃👊❤️

Tänker tillbaka på resan till Gran Canaria förra sommaren 😃
Vilken vecka alltså 👍
Massa mil på hojen 😃
Massa ☀️
Massa mat 😋
Massa skratt, prat och tid tillsammans ❤️
Underbart ❤️
Hittills i livet den bästa semestern ❤️
 
Till nästa sommar växlar vi upp 👍
Drömcykelresan here we go 👊
 
En cykelresa där vi kommer att cykla från Geneve till Nice under en vecka,
över allla berg och toppar, många av stigningarna är kända från Tour de France 😃
Kommer att bli en magisk resa med galet många utmaningar 👊
Spännande 😃👏
 
För att vara väl förberedd för detta äventyr så kommer jag att lägga mer fokus på cyklingen framöver 👍
Mera mil & mera fokus med målet att bli en starkare cyklist 👊
Hur?
Som sagt: mera cykelpass på trainern hemma, mera spinning och styrketräning 👍
I kombination med bra mat och vila såklart = balans ❤️
Resultat? 
Förhoppningsvis en duracellkanin 👊
som tar sig an backarna i Frankrike med ett stort leende och jävlaranamma 👊
 
Att gå från ett synsätt att smal är det viktiga,
 till att det viktiga är att må bra och känna sig pigg, glad och stark =
en stor förändring för mig 😮
Och vet ni..?
Jag bara tokgillar den förändringen ❤️
 
Hoppas ni har en toppengo tisdag 😃
Idag är det plugg på hemmaplan som gäller, och ikväll min löpgrupp 🏃
Det ska dock bli matfix innan jag tar tag i plugget igen..
Energibalansen vet ni ❤️
Potatismos till lunch blir det, det var längesen 😋
 
Take care ❤️
 

Kommentera här: