Den så viktiga guldkanten ❤️

Jag älskar choklad ❤️
Jag älskar att fika ❤️ =
Jag älskar mina chokladbollar ❤️
 
Kaffe med mjölk och en chokladboll 😋
Sen plockar man dem en efter en tills fatet är tomt 👍😂
 
Såhär gör jag:
(Blir sisådär 12 bollar)
 
1 dl havregryn
1/2 dl casein
1/2 dl steviaströ
1 krm vaniljpulver
1 msk kakaonibs
2 msk kakao
1 tsk kokosflingor
2 tsk torkat bovete
2 dl Pro Pud Choklad
några varv på flingsaltskvarnen
 
Blanda allt i en skål.
Kör med elvisp.
Låt stå några minuter.
Rulla bollar och rulla dem i kakao.
Lägg på ett fat som du ställer i kylen en stund innan du fikar 😋
Jag brukar inte ha tålamod,
eller tid eller lust att vänta..
så mina åker in en sväng i frysen istället 👍
Gott kaffe, tända ljus och chokladbollar 😋
Guldkant på tillvaron 👌
 
Såå..
Baka..
Och...
Njuuuuuut ❤️

Kommentera här: