Jag väljer min egen väg 👊

Mackor...
Kaffe..
Fruktsallad..
Choklad..
Tända ljus..
Tystnad..
 
Min kväll ikväll ❤️
 
Sambon borta på jobb..
Kropp och knopp lite lagom trötta..
Mörker ute..
Perfekta läget för en myskväll inne 😃
 
Osminkad..
Ett par jeans och ett linne..
Den "nakna" varianten av mig själv..
Jag har lärt mig att gilla även den ❤️
Det viktiga är hur jag mår, inte hur jag ser ut..
Och jag mår bra ❤️
Men..
Jag har fått slita för att komma dit jag är..
Och jag får jobba för att må bra..
Tanka på kropp och knopp med välmåendebränsle liksom 👊
Varje dag 👍
 
Vad är välmåendebränsle? 🤔
 
För mig är det:
Positiva tankar, allt är möjligt 😃👊
Bra mat 👍
God mat 😋
Träning 🏃🏋️‍♀️🚴‍♀️
Kärlek ❤️
Frisk luft 🍁☀️🍂
Balans mellan träning-vila-kost 👏
Snälla tankar ❤️
 
Lyssnade på avsnitt 2 av podden:
"Ewerlöf&Månström"  imorse när jag 🏃 till jobbet.
Bra podd som jag verkligen rekommenderar 👍
De pratade en del om kost (vart pratas det inte om det liksom 😝)
Det jag snappade upp var pratet om kost för en själv..
Alltså det där med att strunta i hur "alla andra" äter 😬
Jag är jag, du är du = vi är olika och behöver anpassa vår mat efter oss själva 👍
Jag äter nog tredubbelt så mycket som många i min omgivning..
Får ofta höra det oxå 😝
Men..
Jag tränar mycket = mycket energi i omlopp =
jag behöver äta det jag äter för att allt ska gå runt 👍
 
Så..
Strunta i vad grannen äter, vad kollegan har i matlådan,
vad senaste dieten på löpsedeln säger att du ska äta..
Skaffa dig den kunskap du behöver för att finna din alldeles egna kostplan som funkar för DIG ❤️
Jag tänker fortsätta stoppa bomull i öronen,
när snack om ditten och datten och dieter hit och dit dyker upp..
Jag behöver inte den "infon" 😝
Jag gör som jag vill, jag gör det som passar mig, jag vill må bra =
då ser jag till att lösa det 👊
 
Hur ser ni på detta med mat? Har ni hittat ert sätt att äta på? Är mat ett problem? 🤔
Dela gärna med er 👍
 
Nu ska jag nog ta dagens 4:e mellanmål innan det blir sängen 😋😉👍
 
Ta hand om er ❤️
Och..
Välj er egen väg 👊
 
Skogen, kladdkaka, kvarg, kaffe, kompistid, varma mackor med sambon i soffan, fruktsallad ❤️
Välmåendebränsle för mig ❤️

Kommentera här: