Skygglapparna 👍

Det surras en hel del omkring oss..
Mycket surr om hur man ska äta..
Hur man ska se ut..
Hur man ska träna..
Dieter..
Kom i form..
Detox..
Balans hit och balans dit..
Rawfood..
Fasta..
Fitness..
Du ska, du bör, du borde inte..
Jag gör så, jag gör si, jaha du gör så du..
 
SUCK 😬
 
Jag hör min terapeut (från behandlingen i Mora) och minns hennes kloka ord:
" Linda, du får ta på dig skygglapparna och du kommer behöva ha dem på dig resten av livet "
Det hon menade var att allt detta surr är surr som kommer att fortsätta..
Det kommer nog alltid att snackas en massa om vad man bör och inte bör äta..
Det kommer att florera bilder på osunda ideal..
Men det får det göra, för jag kommer inte kunna radera bort allt surr..
hur gärna jag än skulle vilja..
Det jag kan göra är som sagt att ta på mig skygglapparna 👍
Låta allt surr pågå..
Men inte surra med 👊
 
Jag vet ju vad jag mår bra av ❤️
Jag vet hur jag vill leva mitt liv ❤️
Jag har varit på botten men tagit mig upp 👍
Där uppe vill jag stanna 👊
Min syn på livet, på mat, på träning, på balans..
Det är min syn ❤️
Jag gillar den och jag trivs med den ❤️
Den ska inte få surras bort inte 👊😬🤔
 
Så..
Skygglapparna på 👊
Here we go ❤️❤️
 
 

Kommentera här: