Tårta 🎂🎂

Födelsedag ❤️
Jag fyllde år i fredags 🎂
Var i skolan hela dagen,
så det var först på kvällen det kändes som en födelsedag 🎈
Tacos med grabben, bubbel i glasen,
kladdkaksdessert, tända ljus och helt mobilfritt 👍
Toktrevligt och mysigt ❤️
 
I lördags firades det med prinsesstårta på eftermiddagen när Jimmys föräldrar och bror kom på besök🎂
På kvällen trerätters middag på restaurang 😋
Massa mat och massa tårta helgen lång 👏👏 
Igår hade jag bjudit hem vänner på fika ❤️
Vilken fika sen 😋
 
Jag hade dukat upp med kladdkaka, glass,
grädde, bär, chokladbollar, lindt-kulor,
mera choklad, kaffe, te och som pricken över i..
Denna goding fick jag som present från jobbet 😃
En magisk Snickerstårta 😋
Galet gooooood & sååå fin ❤️
 
Vi hade en supermysig eftermiddag med massa prat och skratt och choklad dårå 😉
 
 
Tårtan kommer från Gott By Malin,
vi bakar allt glutenfritt och veganskt 👍👍
Och..
Allt är supergott 😋😋
 
Finns en halv tårta kvar i frysen så den som vill fika är välkommen ❤️

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

skriven

så fin tårta grattis i efterskott

Svar: Tack 💕 Den var jättefin och galet god 😋
LINDA

Kommentera här: