Energiboostdag😃👍

Hej kompisar 🌸
Hur mår ni? 💕
 
Tisdag full av energiboost kan jag se tillbaka på 👍
Galet tacksam över livets fina innehåll 💕
 
Startade dagen med en promenad med sällskap av morgonsolen ☀️
Gick förbi Konditorn&Bagarn för att köpa bröd på hemvägen.
Det brödet alltså 👌
Tips till er att besöka detta mysiga bageri 👍
 
Dukade fram frukost och sa hej till min fina vän Linnea vid 8-tiden 💕
Frukost med en vän alltså, underbar energiboost 😊
 
Mackor, kaffe, ägg, avocado, keso, ost, grönsaker och frukt mumsades mellan allt prat 😋
Vi hade så mycket att babbla om så att fota frukostbordet glömdes av 😂
 
Ett par timmars hemmafix på förmiddagen med plugg, chokladbollsfix & sconesbak till morgondagens jobbfrukost hanns med 👍
Känslan av att vara förberedd 👌
 
Lunchdate med goa Louise på Vigårda förgyllde dagen vidare 😃
Burgare, sötpotatispommes och en massa prat med en vän = energiboost 👊
 
Vi gick vidare ut i höstsolen och mumsade varsin glass som pricken över i 😋
Glass alltså 😋
 
Efter ett par timmar skildes vi åt, med ett stort leende och eniga om att ses snart igen 💕
 
Jag styrde stegen till Björkhagen för att hålla min löpgrupp 🏃
Fick in ett pass styrka i utegymmet innan 👊
 
Löpgruppen var liten med med härlig energi ikväll 🏃
Såå underbart energiboostande att ha detta passet 😃
 
Nu är jag snart hemma hos min grabb ❤️
Mat, plugg och kramar står på kvällsmenyn 👍
Vad står på din? 🤗
 
 

Kommentera här: