Välj livet! ❤️

Mumsar choklad & dricker te 😋
Borde väl sova..
Klockan ringer om sisådär 5 timmar 😉
Men..
En liten stund till uppe..
" Jag ska bara " 😝
Hann knappt säga helg,
innan den vart slut känns det som 🙃
Men är laddad och redo för en ny fin vecka 🤗
 
Här är några av guldkornen de senaste dagarna..
Lördagens morgonjogg bjöd på magi ❤️
Fredagens sconesfrukost 😋 
Söndagskvällens gofika 😋
 
Skola i fredags 👏
Jobb lördag och söndag 👍
Tacos, choklad, grillat och chokladbollar 😋
Löpning, cykel och styrketräning 👊
En bra mix 😃
Energiboost alltihopa på sitt sätt 👊
 
Hur energiboostar du dig på bästa sätt?
 
På tal om energi..
Detta underbara fenomen ❤️
Som ibland försvinner..
Jag blir så ledsen när jag möter personer som fått total obalans i sitt liv och där energin knappt finns..
Jag syftar på de jag möter som har tydliga problem med ätstörningar 😥
Det gör ont i mig att se 😁
Jag vill ju hjälpa, men vet inte hur 🤔
Idag kom en äldre kvinna till min kassa..
Jag såg på långt håll att hon var sjuk..
Tragiska sjukdom 😁
Det är ju LIVET som försvinner utanför den bubbla man som sjuk i ätstörningar skapar sig...
LIVET ❤️
Jag valde det..
Såå glad jag skulle bli om DU som drabbad av ätstörningsdemonerna skulle välja LIVET!!
För det går att göra det valet..
Det är inte lätt att ta sig ur en ätstörning!
MEN, det går 👊
Jag vet ❤️
 
 

Kommentarer:

1 Chatrine:

skriven

Förstår att det är svårt att se när du är så insatt i hur bra det kan bli om en vågar välja annorlunda. Men jag tror och hoppas att du inspirerar någon med samma sjukdom att våga ta kontakt med vården och ta sig ur den med livet i behåll.
Ser i alla fall ut som om du har haft en fantastiskt fin helg, kram

Svar: Jag hoppas också att jag kan inspirera så som du beskriver ❤️Haft en fin helg och det hoppas jag du också haft ❤️
Nu kör vi en ny hörlig vecka 😃
LINDA

2 Anonym:

skriven

Får nya krafter att kämpa vidare när jag läser ditt inlägg😀 Men ofta känner man sig väldigt ensam i sin kamp😂

Svar: Fint att du får energi och kraft av det jag skriver 👍 Hoppas du får hjälp på din resa mot ett friskt och fritt liv ❤️ För det livet är värt att kämpa för och det finns ❤️
LINDA

Kommentera här: