AW på Artisan 🇮🇹

Hej på er 💕
 
Hur mår ni såhär på fredagskvällen? 💕
Vad har ni gjort idag? 
Berätta gärna 😃
 
Nuläget här är väldans lugnt 😊
Sitter i köket..
Tända ljus..
Morgonrock..
Choklad..
Te..
Så himla härligt avslut på en fin fredag 💕
 
Dagen startade tidigt!
Klockan 5 studsade (jomen vi kan väl låtsas att jag studsade🤣) upp!
Bakade scones och dukade fram frukost 😋
Vid 7 sprang jag iväg till skolan 🏃‍♀️
 
En fullmatad dag med massa kost 👊
Så jädra intressant 🔝
Jag ser verkligen fram emot vad denna utbildning kan leda till 😃
 
Sprang hem från skolan och lyckades precis undvika världens snö/regnoväder 👍
 
Bytte om och styrde sen stegen till stan 😊
Jimmy och hans jobb hade AW och jag var bjuden 👍
Vi möttes på The Artisan vid Odenplan..
Såå tokmysigt ställe med väldans härliga ägare från Italien 🇮🇹
 
Vi pratade en massa och jag fick en bild av de personer som jag tidigare endast haft ett namn på 🔝
Väldans trevligt var det och jag bara njöt av att vara, och att vara närvarande 👍
Det serverades pizzaslice och dricka och vi trivdes både jag och Jimmy 💕
 
En sak som denna..
En liten sak som guldkantar livet 💕
Det är de små detaljerna som gör det 👍
Och som nu...
Bara koppla av och äta choklad 🍫
Det ska inte vara svårare än såhär att må bra 💕
 
Det vill jag skicka med er 💕
Prioritera de små sakerna som just DU mår bra av 👊
Det är du värd 💕

Kommentera här: