Days like this...

Hej på er 🌸
Hoppas ni haft en toppentisdag 🤗
Det har inte jag 😝
Men nu mår jag bra iallafall 👍
Det där med att livet går upp å ner asså 🤣
 
Idag har det varit tufft på jobbet..
Undrar ibland hur människor som anses vuxna kan bete sig som de gör..
Vuxendagis..? 
Vardagen i kassan är inte alltid kul..
Även fast det mestadels är bra på jobbet så kommer dagar som idag..
Då jag bara vill hem..
När man får alltför mycket skit liksom..
Men..
Det är ju mitt jobb..
???😳
 
Har just mumsat i mig en redig portion pasta,
tokgott vart det 😋😋
Vad har ni ätit ikväll? 
 
Tunna spagetti i en krämig sås ihop med en massa grönsaker 👍
Brukar skämta om att jag äter Jimmys grönsaker oxå, för jag har alltid minst dubbelt så mycket mat som han på tallriken 🤣
 
Imorgon är jag ledig 😃
Känns kanon 👍
Planerna är att köra pass på trainern 🚴‍♀️,
planera löpgrupper över en lunch med en kollega,
promenera, besöka Pralinhuset och sen blir det middag hos fina vänner 💕
 
Känns kul att jag får träffa så många härliga människor nu när jag kastar mig in i träningsbranschen 🤗
Spännande tider!!
 
Nu ska jag poppa popcorn 🍿
 
Ta hand om er 💕
 
Kram Linda 💕

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du är en så fin och klok tjej❤️

Svar: Tack fina du 😊
LINDA

Kommentera här: