Den viktiga frukosten ☕️☕️

Frukost mina vänner..
För mig en självklarhet 💕
Hur viktig är denna måltid för DIG? 
Och hur ser din frukost ut? 
 
Frukosten på bilden sitter jag och mumsar på just nu 😋
Sitter i ett hörn på mysiga NEWT på Kungsholmen 😊
Testade att 🏃‍♀️ in till stan och gav mig av när solen gick upp 🤗
Jag och en kollega ska ses här i trakterna över en kaffe senare och planera löpgruppspass 👍
Detta med transportlöpning alltså 🤗🤗
Många  flugor i en smäll liksom 🔝
 
Åter till frukosten 😋
Kaffe är ett måste ☕️☕️
Ett par rejäla mackor, gärna med ost och ägg på 👍
Något fruktigt (hemma fruktsallad, idag i juice-format) 👍
En skål gröt idag, annars gärna yoghurt eller kvarg 😋
Så ser ofta en frukost ut för min del 👍
Älskar långa frukostar ❤
Väldans gärna med ett träningspass i kroppen 👊
Då mår jag som allra bäst ❤
 
En frukost med en mix av kolhydrater, protein och fett 👍
Enkelt och gott och gärna vackert för ögat ❤
Keep it simple ❤
 
Önskar er en makalöst härlig onsdag 😃😃

Kommentera här: