Det blir som en tänker 👊

Hej på er 💕
Hur är tisdagskänslan? 
Första dagen efter påskhelgen 🐥
Hoppas ni haft det toppen 🔝🔝
 
Jag känner mig en smula låg..
Varför?
Tänk om jag det visste 😝
Men..
Livet är en berg-och dalbana..
 
Det blir som en tänker 👍
Så sant 👊
Jag tror att mina tankar spelar mig ett spratt i nuläget 😕
Därav min låga status..
Jag tvivlar på mig själv 😐
Varför? 
För att jag behöver ta mig utanför min komfortzon!!
Det gör mig osäker 😝
Men..
För att uppnå resultat är det ett måste 👊
Jag vill förändra och förändras!
Då behöver nya saker in i livet 👍
Jag ska hålla mina första träningspass i veckan 😊
Det är det som gör mig lite darrig just nu..
Jag tvivlar på mig själv..
Varför? 😬
 
Negativa tankarna säget till mig:
Inte kan väl du? Ska DU få andra att träna och utvecklas?
Hur ska det gå till??
 
Meeeeeh 😬
Skittankar 👊👊
 
Vänd på skiten Linda 👊
Du tycker om att träna 💕
Du vill få andra att hitta träningsglädjen 💕
Du går utbildning i detta 💕
Du kan mer än du tror 💕
 
Vad är det värsta som kan hända liksom?
Hur svårt kan det vara??
 
Sådärja 👊
Bort med tanketrollen 😝
Fram med positiva tankar 👍
Positiva tankar som leder till positiva känslor 🔝
Man måste våga för att vinna 🤗
 
Det vill jag förmedla till er idag 💕
Våga tro på er själva 👍
Ge er en klapp på axeln 👍
Nu kör vi 👊
Vi kan, vi vill, vi vågar, vi gör det 👊👊
 
Önskar er en makalöst bra dag 💕💕
 
Tänk dig stark och smart 👊👊

Kommentera här: