Det jag behövde 💕

Nu är det sen eftermiddag..
Sitter med en kaffekopp och myser inne ☕️
Mumsar chokladbollar 😋
Tömt skålen med fruktsallad 🤣
Ler 😃
Denna dagen har gett mig energin jag saknat i helgen 👊
 
Aprilväder i Stockholm idag 💦❄️☀️
Variation förnöjer sägs det ju 🤣
Vaknade tillsammans med min pärla ❤
Startade dagen med en promenad i snön 😃
Galet bra energiboost 🔝
Bakade scones och njöt av en lång frukost 😋
 
Småfix på förmiddagen..
Lite häng med hantlarna 💪
Bakade chokladbollar 👍
Pastalunch a la Linda = snabbt, enkelt & gott 👌
Med dessa kolhydrater i benen gick löppasset galant 🏃
Älskar känslan av att springa utan att det typ känns 🤣
Vissa skulle säga att då har du inte tagit i ordentligt, men jag kallar det flow 🔝
Och det är den känslan jag vill uppleva 💕
Känslan av att bara njuta av nuet, bara vara i stunden 💕
Oavsett om det är under ett löppass, en måltid, ett samtal..
Jag strävar efter att vara närvarande och i nuet!
När man önskar att en var någon annanstans..
Gör man då det man borde göra? 🤔
Tål att tänkas på!
 
Nu ska jag återgå till att läsa en grymt bra bok och öva, öva, öva på morgondagens pass-upplägg 💪
 
En utmaning/uppmaning till er: 
Njut av kvällen och öva på att vara i nuet 💕
Livet är här och nu 💕
Vad behöver DU just idag? 

Kommentarer:

1 carolin:

skriven

Lunchen såg ju grymt god ut :)

Svar: Den var väldans god 😋Receptet kommer på bloggen imorgon 👍
LINDA

Kommentera här: