Det ordnar sig 💕

Solen skiner i Stockholm idag ☀️
Jag med den 😃😃
På väg till stan för lunch med en kollega 👍
Vi ska planera våra löpargrupper som snart startar 🏃
Såå kul och spännande 🤗
 
När klockan ringde imorse stängde jag av den..
Har haft svårt att komma upp senaste dagarna 🤔
Vad göra?
Jag tänker att jag ger mig själv tiden jag behöver 👍
Behöver jag ligga kvar i sängen en halvtimme så gör jag det 👊
Ofta har jag träning planerad på morgonen och när en känner sig toktrött när en vaknar, ja då kan det kännas tungt 😝
Jag tänker..
" Det ordnar sig "
Så..
Jag tar mig upp 😊
Pysslar och grejar med småsaker en stund..
Sen så kör jag mitt pass 👊
Och då har energin landat i kroppen och passet går bra 🤗
Så..
Tålamod och acceptans 💕
Det lönar sig 👊
 
Så..
Tänk på att känna efter vad DU behöver 💕
Stressa inte fram saker..
Vad behöver DU just idag för att må bra? 
Vad är viktigt just NU?
Ge dig det 💕
 
Skippa saker som stressar och pressar ✋️
Det som är viktigast är att DU mår bra 💕
 
Bra tänk är:
" Det ordnar sig "
💕💕💕💕💕
 
Saker som alltid får mig att må bra 😊
Laddar ofta med dessa saker 💕💕

Kommentera här: