Green Smile 😃

Vi mĂ„ste prata MAT 😋
Sallad 👍
Underbar mat nĂ€r den görs sĂ„dĂ€r bra sĂ„ den blir just MAT 👊
Jag blir sÀllan mÀtt nÀr jag Àter sallad ute..
Ofta Àr det ganska taniga sallader som serveras..
Mycket blad..lite protein..lite substans..
Tycker jag iallafall!
Jo, jag Ă€r stor i maten đŸ€Ł
 
Men..
Idag nÀr jag och en fin vÀn skulle luncha,
ja dĂ„ vankades det sallad đŸ„—
Green Smile var stĂ€llet vi skulle testa 😊
Jag hade sĂ„klart rekat stĂ€llet pĂ„ nĂ€tet innan đŸ€Ł
Det sĂ„g lovande ut 👍
Och..
Jag blev inte besviken 🔝
 
Jag valde att mixa min egna sallad med all beslutsĂ„ngest det kan innebĂ€ra đŸ€Ł
Sallad, vitkĂ„l, majs, Ă€rter, kikĂ€rtor, kidneybönor, Ă€gg, fetaost, falafel och hummus hamnade i min skĂ„l 😊
AlltsÄ..
SĂ„Ă„ vacker mat 💕
SĂ„ bra mat 👌
RejĂ€lt med mat 👊
Allt smakade magiskt bra 🔝
Lycka 💕💕
 
Jag kommer garanterat att gĂ„ hit igen 👍
Mysig inredning har de fĂ„tt till 😊
Deras rawfood-bollar som sĂ„g magiska ut 😋
Orkade dock ingen efter min sallad đŸ€Ł
 
Sallad en blir mÀtt av och som en stÄr sig pÄ =
MAT för energi, livsglĂ€dje och spring i benen 🔝
Underbart 💕

Kommentarer:

1 Bella:

skriven

Du borde testa HOLY GREENS.Nin favoritsallad sedan 1,5 Ă„r. Och man blir mĂ€tt! 😊

Svar: Tack sĂ„ mycket för tipset 👍Ska jag absolut testa 😃😃
LINDA

Kommentera hÀr: