Påskprat 😊

Hej vänner 💕
Hur mår ni? 😊
Skärtorsdag idag som känns som fredag 🤔
På hemväg efter att jobbat på mitt gamla jobb idag 😊
Väldans kul och trevligt att gästspela lite 🤗
Ni som är i trakterna kring Hökarängen:
Besök Konditorn&Bagarn 👍
Underbart bröd, härligt fika och supermysigt 👌
 
Nu längtar jag efter en dusch
(luktar bullar hela jag 🤣)
Ikväll blir det grillmiddag och vin 🍴🍷
Perfekta starten på påsken 👏👏
 
Hur har ni startat påsken? 😊
Tjuvstartade lite igår med att ge Jimmy en variant på påskägg 😉
 
 
För min del blir det min favvochoklad från Pralinhuset 🍫
Den njuter jag av året om så självklart blir den även påskgodis 😋
Fick ett påskägg av min chef idag, spännande att se vad det innehåller 🤗
 
Vad fyller ni ert påskägg med? 
 
Önskar er en GLAD PÅSK 😊😊
Njut och må bäst 💕💕
 

Kommentera här: