Snål sallad 😝

Dagens lunch var denna sallad på ett ställe som heter NEWT 😊
Väldans trevligt ställe och lunchen var poppis med mycket  folk 👍
 
Mötte upp en kollega (asså så härligt att träffa goa människor som man till å med får jobba ihop med!) 😃
Vi åt varsin sallad, spånade på upplägget för våra kommande löppass, drack mycket kaffe och då och då babblade vi om livet 😃
Energiboost 👍
Vi fick till lite mera struktur på upplägget så det var med en go känsla vi lämnade NEWT och gick ut i ☀️
 
Jag vet inte om det är mig det e fel på..
Min sallad var god 😋
Meeeen..
Innehållet..
Isbergssallad, 2 msk (!) quinoa, tomat, gurka, några rödbetor, 40 g fetaost och några solrosfrön..
Hmmm..
För lite energi för denna kropp och knopp iallafall 😝
Mumsade kålsallad och åt bröd till maten, så visst blev jag  mätt för stunden..
Men..
Fram för sallader med mera MAT 👊
Isbergssallad, gurka, tomat = vatten..
Inget en bygger en stark kropp på 😐
 
Jaja..
Jag må vara stor i maten 🤣
Men för 105:- tycker jag det borde finnas liiite mera matigt på tallriken..
Eller..? 🤔
 
Nu sitter jag på Åsö Bageri och längtar efter min grabb ❤
En liten fika på g ☕️
 
Hoppas ni har en finfin dag 💕
 

Kommentera här: