Sänkte ribban 💕

Så var det kväll igen..
Kan någon berätta för mig hur det är möjligt?
Att tiden går såå fort?? 😝
 
Vad har ni fyllt denna fina dag med? 💕
 
Jag trodde jag ställt klockan imorse..
Det hade jag inte 😂
Som tur var hade J det, så vi kom upp till sist 👍
Rätt så skönt faktiskt..
Att ta sig en lugn stund innan dagen drar igång 😊
 
Sconesfrukost blev det imorse 😋
Gott 👌
Hann inte med så mycket mer,
innan det var dags att 🏃 till jobbet!
Sååå härligt väder, soooool 😎
Energiboost 👊
 
På jobbet blev det inte så mycket mer gjort än just å jobba 😉
🏃 hem 👍
Bästa avkopplingen asså 🤗
 
Planer på en massa att fixa ikväll när grabben är borta på jobb 👊
Men..
Det blev inte så mycket gjort som jag tänkt mig..
😬😬
Men..
Skit samma 😤
Det är ok 💕
Jag tar det imorgon 👍
Idag..
Jag har haft annat i fokus..
Nämligen att ta hand om mig själv 💕
Sänka ribban..
Känna att det jag gör faktiskt är tillräckligt 👊
 
Visst..
Det är ingen annan som gör sakerna som står på min "2-do-list"..
Men..
Det är en dag imorgon också 😊
Jag gör det då 👍
Att sänka ribban emellanåt..
Det är sunt 💕
 
Kvällens oufit..
Kvällens gotte..
Mmmm..
Det funkar 💕

Kommentera här: