Dagens mantra 😃

Te, chokladbollar och tända ljus 😃
Mitt sätt att koppla av ikväll 👍
Jobbat 11-20:30 och det har varit väldans många kunder 😱
Anledningen stavas barnbidrag igår 😝
Att hålla sig fokuserad och alert,
 och vara glad i en miljö med en massa surr och massa intryck..
Inte alltid lätt..
Men..
Jag har ett knep jag tar till, inte bara när jag jobbar utan även annars 👍
Jag skapar "Dagens mantra" 👏
= tre ord som får mig att bli en bra version av mig själv!
Detta mantra upprepar jag sen för mig själv och effekten blir...?
Just det mantrat säger mig 😃
 
Dagens mantra: lugn, leende, lycklig ❤
Vet ni..
Det funkade 🤗
Jag var lugn trots hetsen i butiken, jag log och jag kände mig lycklig ❤
 
Låter kanske flummigt och löjligt..?
Men testa 👍
 
Andra mantran jag kan använda:
"Stark, snabb, snygg"
"Njut var minut"
" Jag är bra"
 
 
Der blir som man tänker 😃

Kommentera här: