Denna veckan 😊

 
 
En ny vecka Ă€r hĂ€r 👏👏
 
Idag kÀnner jag mig Àrligt talat ganska sÄ tom..
DrÀnerad pÄ nÄgot sÀtt..
Jag hoppas en vecka med mer lagom jobb kommer göra susen 👏
 
Denna veckan 💕
 
..ska jag:
luncha sushi med en fin vÀn, mumsa semla med tvÄ goa tjejer,
jobba sĂ„klart, springa, cykla, Ă€ta chokladbollar (sĂ„klart 😉),
torsdagsluncha med en vÀn, springdate med sÀllskap av en trevlig prick,
avsluta ett fd jobb, plugga (jo, Linda det ska du 👊),
gÄ i skolan med mina hÀrliga klasskompisar pÄ fredag,
njuta av frukostdate x 2, kanske Ă€ta middag med syrran (hoppas👏👏),
fĂ„ till kvalitetstid med grabben ❀,
fundera ut vad jag vill med min utbildning,
njuta av en skön (ledig!!!) söndag ❀
 
..ser jag fram emot:
FĂ„ saker gjorda 👍
 
..tipsar jag om:
AnvĂ€nd din resvĂ€g till trĂ€ning 👍
Promenera, cykla, spring dit du ska 😊
Tidseffektivt och bra terapi 💕
 
..Àr jag sugen pÄ:
Mysiga frukostar, tid med J, mycket chokladbollar, sinnesro och harmoni ❀
 
..borde jag:
PLUGGA 😃
= det SKA ske 😂
 
Vad ser ni fram emot i veckan? 💕
 
Inspiration till delar av denna listan har jag fĂ„tt av bĂ€sta PT-Fia 💕

Kommentera hÀr: