Måndagstankar 😊

Ny vecka mina vänner 💕
Förväntan är vad jag känner 👏👏
 
Vad händer då? 😊
Jag ska plugga 👍
Jag ska jobba 👍
Träna såklart 🚴🏃
Luncha med en fin vän imorgon 😃
På torsdagkväll är det jag och syrran som ska ut och äta tapas 😋
Fredagen står det skola på, med ett ämne jag inte känner att jag behärskar..
Med andra ord hög tid att ta tag i pluggandet 👊
I helgen blir det jobb = cash 👌
Fika med en fin vän på dagen på lördag ☕
Och på söndag kommer grabbens föräldrar och bror på besök, såå härligt att träffas igen 💕
 
Jag vill..
Baka chokladbollar 😋
Njuta av långa frukostar 😋
Fokusera på det jag ska göra 👊
Använda de ljusa glasögonen 😃
Må bra, i all sin enkelhet 💕
 
Låter görbart..
Låter som en bra plan..
Sååå..
Just do it 👊
 
Vad har DU för veckoplaner? 😃
 
Oavsett hur din vecka ser ut, se på den med ljusa glasögon, för det blir bäst så 💕
 
Önskar er en magisk måndag 💕💕
 
 
Middag med denna pinglan = syrran på torsdag 👏👏
 

Kommentera här: