PMS 😬

 
This is me just now đŸ˜«
AlltsÄ pÄ riktigt..
Snacka om att en blir personlighetsförĂ€ndrad 😬
 
FrĂ„n att vara den glada tjejen full av energi 👊
Hon som det krĂ€vs mycket för att rubba 👊
Hon som kan borsta bort kommentarer frĂ„n axlarna vĂ€ldans enkelt 👊
Hon som kĂ€nner sig stark och nöjd 👊
 
Till..
Hon som grÄter för minsta kritik..
Hon som stör ihjÀl sig pÄ ALLT..
Hon som tycker att smÄ saker kÀnns jobbiga..
Hon som kÀnner sig som en elefant..
Hon som pÄ jobbet mest bara skulle vilja be kunder som inte hÀlsar att dra Ät h-e..
Hon som bara skulle vilja lÀgga sig pÄ golvet och skrika..
UrsÀkta alltsÄ..
Men jag Ă€r denna versionen av mig sjĂ€lv just nu đŸ˜±
Kommer en nĂ„gonsin att vĂ€nja sig vid den versionen vissa dagar i mĂ„naden? 😬
 
NĂ€r jag var sjuk i anorexi hade jag inte dessa "problem"..
DĂ„ hade jag andra 😝
Visst Àr detta "normalt"..
SÄ det Àr vÀl bara att gilla lÀget liksom..
Det gĂ„r ju över đŸ€—
 
Men..
SÄ lÀnge dÄ?
Vad göra?
Jag tÀnker att..
Det Àr bara att acceptera lÀget..
SÀnka kraven pÄ sig sjÀlv..
Jag Àr inte mina prestationer,
sĂ„ nĂ€r jag fĂ„r kritik sĂ„ betyder inte det att jag Ă€r en dĂ„lig mĂ€nniska..❀
Och!
BerÀtta för de en har nÀra att sÄhÀr Àr jag just nu..
DĂ„ vet de ju vad det Ă€r nĂ€r en fĂ„r sina psykbryt eller grĂ„ter för minsta kommentar.. ❀
 
NÄgon som kÀnner igen sig? 
❀❀
 

Kommentarer:

1 Anna wiss:

skriven

Hormontabletter var min rĂ€ddning! En helt ny vĂ€rld har öppnat sig đŸ‘đŸ»Man ska inte behöva mĂ„ sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ dĂ„ligt 1 ggr i mĂ„naden.
Ta hjĂ€lpđŸ˜˜â€

Svar: Tak för tipset 👍💕
LINDA

Kommentera hÀr: