One week ago ❤

En vecka sen..
Då cyklade jag uppför 2 berg a 20 km=4 timmar med HÖG puls 😛🤣💪
Jag älskade det ❤
 
Tänker tillbaka på resan..
Får nypa mig i armen 😉
 
Man klarar mer än man tror 👊
Men..
Man får det inte gratis!
Man får kämpa 💪
Bevisade för mig själv att jag är en kämpe förra veckan 👍
 
Nu..
Sitter på tåget söderut 😃
Har nöjet att få hänga med mina favvotjejer i 4 dagar ❤
 
Startade dagen tidigt med en morgonrunda i löparskorna 👍
Mina cykelben jobbade på bra och tycker om att göra lite annat än att bara cykla ett tag framöver nu ❤
Känner mig stark i kropp och knopp och det gillas 🔝
 
Kan inte låta bli att tipsa om ugnsbakad gröt 😋
Igen 🤣
Såå enkelt, såå gott, såå bra 👍
Toppade med nektarin, kvarg och kokos 👌
Smarrigt 🔝
 
Nu skapar vi en mysig måndag kompisar ❤

Kommentera här: