5 favvos just nu ❤

Just nu älskar jag..
❤❤❤❤❤❤
 
Tulpaner 💐💐
Dessa underbara blommor,
som för mig är förknippat med vår ☀️
 
Chokladbollar 😋
Jag tröttnar nog aldrig på dessa godingar 🤣
Om ni inte testat mitt recept..
Gör det 🤗
 
Snabba pastarätter 🍝
Såå gott och enkelt 👌
 
" Småstadspuls "
Per Gessle och Lars Winnerbäck tillsammans..
Jag tokgillar det 👊
Kan ha denna låten på repeat i en timme 🤣
Har ni lyssnat? 🤔
 
Konstraster 👍
Ena dagen många timmar på jobbet..
Andra dagar lediga och massa tid..
Fredagar i skolan..
Jag gillar verkligen dessa kontraster ❤
Variation förnöjer ju 🤗
 
Avrundar med receptet på ovan nämnda chokladbollar ❤
 
Till 10 bollar:
2 dl havregryn
1/2 dl steviaströ
2 msk kakao
1 krm flingsalt
200 g Pro Pud Choklad
 
Kör ihop detta med elvisp.
Låt stå 10 min
Rulla bollar med hjälp av två små skedar.
 
4 msk kokosflingor till garnering
(gärna rostade för mera smak👍
Ner i stekpanna på hög värme några minuter 👏)
 
Rulla bollarna i kokos.
Låt stå i kyl ett par timmar.
Njuuut 👍
 
Detta var 5 favvos just nu ❤
Grabben min..
Livet..
Mat i allmänhet..
Röra på mig..
Det är sånt jag alltid älskar ❤
Men ovanstående 5 är värda att lyfta fram just nu 😊

Kommentera här: