Det senaste från mobilen 😊

Har sett inlägg med bilder från mobilen på flera bloggar senaste dagarna, så tänkte haka på trenden 😃
Kul att få en inblick i andras vardag tycker jag 👍
De där solnedgångarna från vardagsrumsfönstret alltså ❤
Kommer aldrig att tröttna ❤
Nya träningstights från Stadium 😃
Älskar känslan av nytt och att belöna sig själv med nya kläder🤗🤗
Fikastunder ❤
Kaffe ur favoritkoppen, fruktsallad och chokladbollar 👌
Tulpaner ❤
Såå vårigt och heeeelt underbart 👏👏
Nya löparskor från Asics 👍
Kärlek ❤
Nybakta scones till frukost 😋😋
Guldkant på tillvaron ❤
En smarrig svamppasta är typ allt en behöver ibland 👍
Morgonpromenader utmed vattnet..
Sinnesro och harmoni ❤
Lyckan över att ta ut hojen för första gången i år🤗🤗
Lyckan över att hitta till utegymmet nära där vi bor 👍
Träningsvärken dagen efter..
Jomen lycka den med på nåt sätt 🤣
Chokladen från Pralinhuset asså 👌
Jag älskar den ❤
Äta amerikanska pannkakor med min grabb en härlig kväll på restaurang 😃
Så känner jag livet i mig asså ❤
 
Sådärja..
12 bilder ur mobilen från senaste veckan 😃
 
Vad skulle DU vilja ha mer/mindre av här i bloggen? Tacksam för tips ❤

Kommentera här: