Energiboostande 👊👊

Hej vĂ€nner 🌾
Hur mĂ„r ni idag? 💕
 
Jag startade min lediga torsdag med gröt klockan 5 đŸ€Ł
Ja det kan en ju oxĂ„ göra 😉
Varför denna tidiga frukost? 
Jooooo..
6:45 satt jag pĂ„ đŸšŽâ€â™€ïž pĂ„ Sats Hötorget 👍
Nya skorna Ă„ pulsband pĂ„ Ă„ en leende Elin pĂ„ instruktörscykeln 👍
Vilket pass det vart assĂ„ 👊
Intervaller med hög puls för att det sista
"köra skiten ur sig" 👊👊
Om en hade lust ska tillÀggas..
Spinning kör en alltid efter egen förmĂ„ga och dagsform och vilja 😊
Jag kĂ€nde för Ă„ utmana mig 👊
SĂ„Ă„Ă„..
Jag bara mosade pĂ„ đŸšŽâ€â™€ïžđŸšŽâ€â™€ïž
Utmanade mig 👊👊
Den kĂ€nslan efter 👌👌
 
Hakade pĂ„ Elin efter för en andra frukost ☕
En Ă€ggmacka, cappucino och massa prat & skratt 😃
Underbar energiboost 👊👊
 
Nu ska jag ge mig ut och promenera vidare,
jobbmöte nĂ€sta 😃
 
Ha en toppentorsdag och njut av dagen 😃
Det du kan pĂ„verka Ă€r hĂ€r och nu, sĂ„ gör det bĂ€sta av just nuet ❀
 
Kram Linda ❀

Kommentera hÀr: