Fina människor 💕

 
Snöblandat regn i Stockholm..
Kent i lurarna..
Megaryggsäcken på ryggen..
Samma träningskläder som för 15 timmar sen..
 
På hemväg sååå sjukt lycklig ❤
Vilka härliga människor det finns ❤
Jag har hängt med flera av dem idag 🤗🤗
 
Först spinningpasset imorse..
Vilken energi hon spred där i salen..
Grymma instruktören Elin som för mig är en stor inspirationskälla och förebild 👊
En skrattfylld macka och kaffestund efter passet fyllde på energin 👊
Supertrevligt hak,
där det som serverades andades kvalit'e 👍
Kärlek till såna ställen ❤
 Promenad till Solna för jobbmöte 👍
Trevligt möte med en härlig människa 😃
Resultat av mötet blev ett första steg =
jag ska hålla ett träningspass
på onsdagkvällar med start i april 👍
Såå kul 😃
 
Sen blev det mera promenad till nästa anhalt 🚶‍♀️
Perfekt transportsätt = promenera 👍
 
En supermysig eftermiddag med toppentjejer och gott fika fick mig bara å må sådär mysigt gott liksom ❤
Vi möttes alla tre när vi jobbade på samma ställe för ett par år sen..
Mycket har hänt sen dess!
Vänskapen består och den är jag tacksam för ❤
Massa gott fika mumsade vi på 😋 
Efter några timmars häng sa vi hejdå och jag styrde stegen till stan 😊
Mat och prat hos syrran på hennes kontor var planen 👍
Prat, skratt, burgare, pommes och kaffe blev en bra mix!
Enkelt och trevligt att "bara vara"..
Så skönt att prata om allt och inget liksom..
Syrran känner en ju rätt så bra så det blir alltid givande samtal ❤
 
 
 
Nu då..
På väg hem 😊
Hem till han som jag tycker så mycket om ❤
Fin känsla ❤
 
Imorgon är det fredag och skoldag 😃😃
Hänga med härliga klassen och nörda ner i kost 🤗
Fiiiiiinfredag enligt mig 👍
 
Se alla fina människor du har omkring dig ❤
De finns och de förgyller ❤
Ta tillvara på det ❤
 

Kommentera här: