Lyssna och anpassa 👍

Gomorron kompisar 💕
Hoppas ni mår bra 😊
 
Själv så sitter jag i köket med en mumsig frukost i magen 😋
Fruktsallad, kaffe och scones med härliga pålägg är en lyxfrukost jag älskar ❤
 
Idag känner jag mig ganska trött
= läge att ta hand om sig själv extra mycket idag ❤
Det där med att känna efter hur en mår..
Och utifrån dagsform anpassa saker och ting..
För mig blir det alltmer en självklarhet 👊
Att lyssna 👍
Kroppen berättar ofta vad den behöver av oss..
Sååå..
Lyssna på den 👍
 
För mig blev det idag en morgonpromenad i det lite kalla men magiskt vackra vårvädret ☀️
Tröttheten som överrumplade mig när jag klev upp ur sängen imorse försvann allteftersom jag promenerade 😊
 
När jag kom tillbaka efter dryga timmen smet jag in på Hemköp och köpte tulpaner 💐
Underbart vårtecken!!
En promenad..
Tulpaner..
Scones..
Tystnad..
Sol..
= Energiboost för min kropp & knopp 👊
 
Hur gör DU för att energiboosta dig själv? ❤
 
Önskar er en energifylld dag med massa leenden 😃😃

Kommentera här: