Nya skor 🏃🏃

IgĂ„r kom det ett paket till mig pĂ„ Posten đŸ€—đŸ€—
Tre (!) par nya skor innehöll det 👏👏
Tyckte det var en bra present till mig sjÀlv sÄhÀr efter
PT-licensen ❀
Testa, testa, testa đŸ€Ł
Skor, skor, skor đŸ€Ł
Tre par nya skor 👍
 
Det var Intersport som hade dealen "3för2" och jag nappade👍
Dessa stÄr nu hemma i hyllan:
Asics Gel-Zone 4 W = löparsko
Adidas Questar TF W = löparsko
Nike Air Zoom TR Dynamic = trÀningssko
 
Adidas har jag inte testat innan sĂ„ det ska bli spĂ€nnande att 🏃 i dem 👍
Skor att ha i gymmet har varit en bristvara hos mig, men nu nĂ€r gymmet ska bli min arbetsplats sĂ„ kĂ€nns nya skor sjĂ€lvklart 👊
 
Passade pĂ„ att kasta 2 par slitna löparskor nĂ€r dessa tre par fick flytta in 😊
 
Har ni nÄgra tips pÄ bra skor?
Har ni testat nÄgra av skorna jag köpt? 
 
Nyfiken 😉

Kommentera hÀr: