Tisdagssnack 😊

Gomorron kompisar 💕
Hur Ă€r tisdagskĂ€nslan? 😊
 
Jag sitter i köket..
Njuter av lugnet..
Av friheten..
Friheten av att ha en dag utan mĂ„sten 💕
Dagar som dessa Ă€r guld vĂ€rda 👏
 
Vaknade tidigt imorse..
Lite tokig e jag som stĂ€ller klockan fast jag inte har tider att passa đŸ€Ł
Men..
Jag Àlskar att komma upp pÄ morgonen,
blir pĂ„ nĂ„t vis piggare av det 👊
Snöblandat regn smattrade mot rutorna..
Jimmy suckade och frĂ„gade vart f-n vĂ„ren tog vĂ€gen đŸ€Ł
Obotliga optimisten till flickvĂ€n đŸ€Ł
hon gav det klÀmkÀcka svaret:
Jo detta Ă€r den sista snön 👍
som behöver komma ner innan vĂ„ren Ă€r hĂ€r pĂ„ riktigt 👊 
 
Mysigt vĂ€der att vara inomhus i Ă€r det iallafall 😊
Kommer nog Ă„ stanna inne idag..
Om mitt paket frĂ„n Intersport dyker upp sĂ„ gĂ„r jag sĂ„klart ner till Posten och hĂ€mtar det đŸ€—đŸ€—
Hoppas, hoppas!
KĂ€nde igĂ„r nĂ€r jag 🏃 frĂ„n jobbet att de skor jag har nu har gjort sitt..
Den sĂ„ viktiga stötdĂ€mpningen har liksom försvunnit 😝
SĂ„Ă„..
Nya skor pĂ„ g 👊
Perfekta presenten till mig sjĂ€lv efter förra veckans check pĂ„ PT-licensen 👊
PĂ„ tal om den ja..
I april ska jag göra praktik med en grym PT och se till att lĂ€ra mig allt hon kan 😃
Sen..
DĂ„ satsar jag pĂ„ att börja jobba som PT lite smĂ„tt 😃
SpĂ€nnande, kul och utmanande đŸ€—
 
Nu till helgen Ă€r det dags för löpcoachutbildning 👍
Ska bli kul!!
TvÄ veckor senare görs det debut pÄ Puls&TrÀning,
som utbildad löpcoach 👍
Varje torsdagkvĂ€ll i 6 veckor kan man springa med mig i Henriksdal 🏃
 
PĂ„ tal om utbildning sĂ„ gĂ„r vi vidare i skolan och startar block 4=KostrĂ„dgivare pĂ„ fredag 😊
Ett Ă€mne jag gillar, sĂ„ detta blir kul đŸ€—
 
Nu ska jag ta en bok och krypa ner i soffan 👌
Vem vet..
Somnar jag sĂ„ somnar jag đŸ€Ł
Har ju inga tider att passa 😂
 
 
Hoppas du njuter av din dag,
vad du Àn har i kalendern!
Kom ihÄg..
Ta paus dÄ och dÄ..
Andas..
Ge dig sjÀlv en klapp pÄ axeln..
Du Ă€r ju grym ju 👊
Kom ihĂ„g det 👊
Och kom ihĂ„g att pĂ„minna dig sjĂ€lv om det ❀
 
Kram Linda ❀
 

Kommentera hÀr: