Nu styr jag om 👊👊

Hoppas ni har en toppentisdag i vĂ„rsolen 😎
 
Jag Ă€r pĂ„ vĂ€g till stan för ett möte följt av lĂ„nglunch 👍
Startat dagen med ett pass pĂ„ cykeln och frukost 🔝
 
Det Ă€r dags för mig att styra om 👊
Om 2 (!) mĂ„nader Ă„ker jag och grabben ivĂ€g pĂ„ "Drömcykelresan" 😃
En veckas Ă€ventyr i Frankrike đŸ€—
Vi kommer att cykla som proffsen gör
(lĂ€s upp i bergen👊),
start i Geneve och en vecka senare nÄ Nice,
 ha följebil med energidepÄer,
bo pĂ„ hotell utmed vĂ€gen och leva CYKEL 👊
Galet Ă€ventyr đŸ€—đŸ€—
 
 
För att komma dit med sĂ„ bra utgĂ„ngslĂ€ge som möjligt kommer jag att fokusera pĂ„ đŸš”â€â™€ïž kommande mĂ„nader 👍
SĂ„klart ett och annat löpsteg ocksĂ„ 😉
Styrka och promenader fĂ„r komplettera trĂ€ningen 🔝
 
Detta med att inse att en inte fÄr nÄgot gratis..
Jag har vĂ€l gjort det nu dĂ„ 😛
BĂ€ttre sent Ă€n aldrig đŸ€Ł
Cykelkroppen here we go 👊👊
 
Solen skiner och jag med den 😎
Mycket pĂ„ g nu đŸ€—
SpĂ€nnande tider 😃
 
Hoppas ni fĂ„r en magisk dag och njuter av vĂ„ren 🌾
 
Kram Linda 💕

Kommentera hÀr: