Vår dag och vår 😃💕👍

Hej på er 💕
Hur mår ni? 
 
Solen skiner i Stockholm och jag med den 😃
Fått en kanonstart på dagen med ett cykelpass på trainern och härlig frukost i sällskap av min grabb ❤
4 år och 4 månader har vi varit tillsammans idag ❤
Heeelt otroligt vad tiden knatar på 🙃
Hoppas på många fler år tillsammans ❤
 
Vaknade med ett leende idag 😃
Passet jag ledde igår gick bra och känslan efter var 👊
Gör om gör rätt liksom 👍
Känns som att jag behövde den egoboosten som jag fick igår, att det var ett BRA pass 👍
Nöjd 👊
Men nu ska det bli ännu bättre 😉
 
Idag är planen att få till lite plugg 👍
Hur svårt ska det vara att ta tag i tentaplugg?
Linda!!
Hallå...??
Starta 👊
🤣🤣 😛😛
 
Ikväll har jag löpgrupp på Puls&Träning 🏃
Det blir ett löparcross-pass, alltså styrka och löpning i ett 👍
Det är ju faktiskt så..
Även löpare behöver styrketräna 💪
 
Matlådefix på g, skoldag imorrn 😃
Idrottsnutrution på schemat = såå intressant 👍
 
Hoppas ni får en fin dag 💕
 
Kram Linda 💕

Kommentera här: