Baksmällan 😮

Long time no see..
Japp 😛
Jag åkte på en riktig baksmälla förra veckan..
Hela veckan vandrade jag runt i ett töcken..
Noll energi..
Noll motivation..
Noll inspiration..
Hmmm 🤔🤔
Baksmälla efter 14 intensiva träningsdagar? 🙃
Japp, troligtvis det 😛
 
Såå..
Allt jag borde gjort förra veckan gjordes inte..
Och med det så väcks tvivlet..
Tvivlet på mig själv..
"Inte kan väl jag?" 
😏😏😏😏😏
Suck..
 
Startade denna dagen med att gå upp strax efter 5..
Ingen vidare energi då 🤣
Men..
Följde min plan 👍
Morgonjogg ✔️
Målet var Åsö Bageri för frukost med en vän 😊
 
Macka med ost&ägg, kaffe, smoothie, yoghurt med musli 🔝
 
Efter en mysig frukost med massa prat och skratt känner jag mig laddad för att ta mig an denna veckan 😃
En sak i taget ✔️
Vara i nuet ✔️
Göra det bästa av varje dag ✔️
Just precis så 👍
 
Idag blir det bagerijobb 😃
Tillbaka till Konditorn&Bagarn där jag jobbade när vi bodde i Hökarängen 👍
Variation förnöjer sägs det ju 🤗
 
Hur mår ni idag? 💕

Kommentarer:

1 Jessica:

skriven

Halloj
Saknar dina goa och trygga inlägg 😟
Hur är det ?!
Cyber kram
Jess

Svar: Hej fina du 💕Jaaaaa...
Blogginspirationen är borta..
Men jag mår bra 😁
Får se om och när det dyker upp nya inlägg 👍
Kul att höra att du gillar bloggen 🔝
Ha en fortsatt fin dag 💕
LINDA

Kommentera här: