Dag 2 på Grannis 😃

Säger hej från ett härligt Gran Canaria 😎
Klockan har passerat 21..
Sitter på balkongen..
25 grader i luften..
Heeelt underbart ❤
 
Dagen har bjudit på allt jag önskat 🔝
Frukost till å börja med 😋
Nu har jag skaffat mig koll på utbudet å hittat en god variant: 
Rostat bröd med ost, stekt ägg och grönsaker 👍
Frukt i stora lass 👍
Yoghurt och musli 👍
Kaffe såklart 👍
Bra start på dagen 🔝
 
Idag trampade vi iväg vid 10 🚴
Det gick bra med trampet asså 😃
Stigning efter stigning ✔️
Glass-stopp ibland 😋
11 mil blev det och drygt 2000 höjdmeter =
som att cykla upp på typ Kebnekaise å ner 💪
 
Lite chill-tid efter passet = Resorb och melon 👌
Balkongläge är väldans härligt efter en dag på hojen 😃
 
Vi testade en Italiensk restaurang ikväll,och blev mätta och nöjda 😃
Pizza..
Ibland är det typ bara sååå perfekt mat 🔝
 
Promenad hem med grabben jag tycker så mycket om ❤
Livet ❤
 
Nu ska jag avrunda dagen med glass å fortsatt balkonghäng 👌
 
Om det inte märks så trivs jag väldans fint här på Gran Canaria ❤

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Åh mysigt!

Svar: Underbart 😃👍
LINDA

Kommentera här: