En energisk dag 😃

Klockan ringde tio i fem imorse och jag studsade
(nästan iaf 😂) upp 👍
 
På med löparoutfit, packade jobbväskan med matlådor och pussade grabben innan jag sprang iväg 🏃
En skön jogg till jobbet med en podd i öronen och en skön känsla i kropp & knopp 👏
När jag kom till jobbet hade jag vaknat till och kände mig pigg & stark 👊
 
Bytte kläder, fixade kaffe & dukade fram frukost 😋
Ugnsbakad äppelgröt med keso och en lugn stund i soffan var en riktig energiboost 👍
 
Strax efter 7 kom mina goa kollegor och vi startade upp arbetsdagen 😃
 
Rullat rawfood-bollar, gjort tårtbottnar & fyllningar 👍
Så mysigt och kul 😃
 
En lunchpaus med matlåda, prat & skratt fyllde på energinivåerna vid 11-tiden 😃
 
Efter jobbet begav vi oss till stan för ett besök på Sthlm Raw för en fika 😋
Galet trevligt 👏
Köpte 4 olika tårtbitar och smakade oss igenom dessa 😋
 
När vi kände oss nöjda styrde vi stegen till Östermalm för att träna Barre 😃
 
Nytt träningspass för tre av oss 😱
Men så väldans kul det var alltså 👏👏
Jobbigt, kul & utmanande = sååå härligt 👊
 
En lång dag med massa energiboostande saker gör att jag leende njuter av kvällen 💕
Middag med grabben med burgare känns som ett toppensätt att avrunda denna fina dag 💕
 
Och så ett lass med glass 😋
Bara för att jag e sugen liksom 👏👏
 
Tacksamhet över livet 💕
 
Vad är DU tacksam över idag? 💕

Kommentera här: