Prioritera lyckan 💕

Ovanstående = viktigt 💕💕
 
Jag jobbar på Ica denna helgen och det blir många timmar hemifrån..
Och en och annan krona på kontot 😉🤑👍
 
Jag vill hinna med allt jag tycker om även när jag jobbar..
Så..
Imorse skuttade jag upp halv 6..
Drog på mig löparoutfit och tassade iväg..
Tyst, lugnt, skogen, vattnet.. 💕
En mil blev det och det satt fint 🔝
 
Sen..
Frukost med min grabb 😋
Älskar't 💕
Jimmy drog ut och cyklade en stund senare då han ville få till ett långpass idag 🚴‍♀️
Jag hade gott om tid..
Så har fixat matlådor och styrketränat 💪
Tagit en kopp kaffe till ☕️
Kopplat av 👍
Nu börjar det bli dags att rigga hojen för cykeltur till jobbet 👍
Ikväll är jag hemma 21 å då..
Ost, kex, vin, frukt och min grabb ❤️
Livskvalitet 😃
 
Just detta att få en hel massa gjort..
En massa må-bra-saker 💕
Att prioritera detta 👍
Det gillar jag 💕
 
För..
Att må bra..
DET är väl det viktigaste som finns? 💕
 
Vad får dig att må bra? 
Vad gör dig lycklig? 
Gör mer av det 💕💕

Kommentera här: