Dag 1 🔝

Gokväll 💕
 
Sitter på balkongen i en fransk alpby..
Mätt och belåten efter en mumsig middag 😋
 
Sallad, bröd, pasta med grönsaker, ost, två chokladskapelser och ett lass med glass 😋
Jo..
Aptiten e det inget fel på 😉
Denna dagen sög musten ur mig 🤣
 
Dagen idag 😊
Dag 1 på Drömcykelresan 👍
Berg, chokladcroissant, berg och baguette 🔝
Typ så 😉
 
Mera utförligt såg det ut typ såhär 😊
Dag 1 på Drömcykelresan 🔝
Ja vad ska jag säga..
35 grader och ☀️
Vatten i mängder 💧💧💧💧💧
100 km trampat 🚵‍♀️
Höjdmässigt som uppför Kebnekaise 👊
Och ner då oxå såklart 😉
 
10 mil och 2 berg var det idag 👍
Berg 2=brant och långt berg 👊
1,5 timme trampade jag uppför 🙃
Pannbensträning total 😛😮
Sista kilometrarna uppför..
Det berget som av Tour de France-cyklister klassas som ett av tio tuffaste bergen 🙃
Jo..
Det var tufft 🤣
Men ta mig 17 så gick det ju 👊👊
Fick dock slut på vatten när jag hade 7 km kvar 👎
Inbillade mig att det skulle gå utan 😐
Asså 😮
Det har jag lärt mig..
Det går inte 😞
Kämpade på 4 km utan vatten..
38,6 grader var det som max..
Brant berg..
😛
Började se i syne..
Tyckte varje pinne vid vägen såg ut som en vattenkran 🤔
Vätskebrist 😮
När jag hade 3 km kvar stannade jag vid vägkanten..
Höll på att ge upp..
DÅ!!
Ser "vår" minibuss komma körande 🤗
Janne hoppar ut och ger mig vatten 💧💧💧
Lyckan total 😃😃😃
Sen var det bara att bita ihop 😉
Brant av bara 17 sista kilometrarna upp 😮
Men med vatten och ett jävlar anamma så ✔️
 
Galet nöjd med dagen 🔝
Imorgon ska vi upp för 4(!) berg 🚵‍♀️
Jag ska ta mig 17 vara starkare imorrn än idag 👊
Sitter sååå mycket i huvudet!!
Positiva tankar är det enda jag ska tillåta 💕
För..
Allt går om man bara bestämmer sig 😉
 
Så..
Denna dagen =
Fransk frukost 😋
 
Bröd, ost, frukt, yoghurt och kaffe 👌
Cykel, cykel, cykel 🚵‍♀️
Choklad/mandel-croissant på bageri halvvägs på rutten 🔝
 
Berg 2 som var tufft som tusan 😮
Utförsåkning som var magiskt vacker 💕
Baguette på verandan på hotellet 🥖
Genomgång av dag 2 👍
Middag med sååå mycket gott att äta 😋
2 härliga desserter med choklad 👌
 
Somnar nöjd, mätt, taggad och leende ikväll 😃
 
Hoppas att DU, söta bloggläsare, oxå somnar leende 😃

Kommentera här: