Dag 2 👊

Hej pĂ„ er 💕
Hoppas fredagsfeelingen vart pĂ„ topp 🔝
 
Jag har tillbringat dagen med att cykla frĂ„n topp till topp đŸ’Ș
SÄ hÀr kommer..
Rapport frĂ„n dag 2 pĂ„ Drömcykelresan đŸš”â€â™€ïž
 
Vaknade av mig sjĂ€lv strax efter 6 och skuttade upp 👍
Frukosten öppnade 6:30, dĂ€rav skuttandet đŸ€Ł
 
Frukost..
Vad vore livet utan det? 😉
Ostmacka och Ă€ggmacka, fruktsallad, yoghurt med granola och x antal koppar kaffe 👌
Delikat 😋
 
 
Strax efter 9 rullade hela gĂ€nget ivĂ€g 👍
Upp för dagens 1:a berg hĂ€ngde jag med övriga gĂ€nget och det gick bra đŸ’Ș
 
Col des Aravis
1487 m ö h 
Vackert 💕
 
Sen bar det av utför 👍
För att sen vĂ€nda uppĂ„t igen 😉
 
Berg 2
 
Col des Saisies
1650 m ö h
 
Även detta berget kĂ€ndes bra 👍
Nöjd Linda mumsade 2 bananer och fyllde pĂ„ vatten innan jag drog vidare 🔝
 
Ett par mil till innan det blev en glasspaus 🍩
 
Sen..
Berg 3 
Col du Pre' 
1748 m ö h 
En riktig rackare 😛😛
SĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ mycket pannben den krĂ€vde 😼
42 grader peakade temperaturen pĂ„ ☀☀
SĂ„ in i bĂ€nken tufft 😛
Men..
Med envishet gick det 👊
SĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ nöjd đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș
I ❀ this!!
 
UtförsĂ„kning efter detta tredje berget och jag visste det fanns en vĂ€ska med vatten och tilltugg utplacerad en bit ner 👍
SĂ„Ă„Ă„ sagolikt vackert 💕
 
Jag bara log och trampade pĂ„ och sĂ„g fram emot depĂ„stopp 👍
Men..
Tror ni inte att jag missade vĂ€skan đŸ˜©
NÀr jag insÄg att jag kört förbi den sÄ kÀnde jag inte för att vÀnda..
SĂ„Ă„Ă„...
Utan vatten och utan energipÄfyllning trampade jag vidare..
Mot berg 4 😏
Utan vatten nĂ€r det Ă€r varmt och man cyklar konstant uppför 👎
 
Ett par kilometer upp i stigningen famns det en liten by dĂ€r jag hittade vatten = lycka đŸ€—đŸ€—
Resterande klĂ€ttring gick 👍👍
KĂ€nslan uppe pĂ„ dagens 4:e berg 🔝🔝🔝🔝🔝
 
En vacker utförskörning efter detta var makalöst 🔝🔝
 
Tillbaka pĂ„ hotellet blev det Resorb och ett dopp i poolen 😊
 
GenomgĂ„ng av dag 3 innan middagen 😃
Det blir en tuff dag imorrn oxĂ„ 👊👊
Men det ska gĂ„ bra 👍👍
 
Middag pĂ„ en restaurang i byn med gĂ€nget var ett bra avslut pĂ„ dagen ✔
Pasta med grönsaker 😊
Glass 😋
 
Gott 👍
Men jag hade lĂ€tt Ă€tit det dubbla đŸ€Ł
Hoppas pĂ„ en bra och rejĂ€l frukost imorrn 🔝
 
Strax dax att sova 😮😮
Trött Linda đŸ€Ł
 
 
 

Kommentera hÀr: