Ge mig 4 minuter 💪

Visst vill du känna dig stark!? 💪
Du ÄR stark 💪
Och:
Du kan bli ännu starkare med lite styrketräning 👊
 
Jag hinner inte..
Jag orkar inte..
Jag har inget gymkort..
 
Känner du igen de argumenten? 😛
Det tror jag många av oss gör 💕
 
Men..
Tyvärr är det ingen annan än DU som kan få din träning gjord 😩
Men 👍
Hjälp på vägen, spark i baken, motivation 💕
Det hjälper jag DIG mer än gärna med 😃
 
Så..
Låt oss börja 👍
Ge mig 4 (!) minuter 🤗
Det är dagens styrkepass det 💪
4 minuter har DU 👊
Jag lovar!!
 
Ladda ner appen Interval Tabata, den kommer du ha användning för 👍
 
 
Ställ in den på 8 rundor, 20 sekunders jobbtid och 10 sekunders vila.
 
4 övningar i 2 varv där vilan = spring på stället 🏃‍♀️
Alltså 4 minuters hålligång 👍
 
Övningar:
1. Knäböj
2. Dips (använd en stol eller en bänk)
3. Armhävningar (på tå eller knä)
4. Upphopp
 
Vi tränar ben, rumpa, armar och flås 🔝
På 4 minuter 👍
 
Det grejar vi, inte sant 💪
 
💕
 
 

Kommentera här: