Att tro på sig själv..

Jag är bra..precis som jag är...för att jag är jag..den enda av mig!
Det bästa jag kan göra är att vara stolt över att jag är jag..stolt över den jag är!
Att tycka om sig själv..att tro på sig själv..SÅ viktigt!!
 
Jag tänker sluta att tvivla på mig själv..sluta att trycka ner mig själv..sluta att ogilla mig själv..
Jag duger!
Jag är fin!
Du duger!
Du är fin!
 
Kom ihåg detta!
Mata dig själv med fina tankar!
Varje dag!
Om och om igen..
Tjata på dig själv..
LE mot spegeln och gör tummen upp mot din spegelbild!
Kan kännas ovant..men gör det!
Till slut så sitter det!
 
Möt dig själv med tilltro!
Med ett leende!
Med stolthet!
Med kärlek!
 
Dags att ta makten över oss själva och stå upp för de vi är!
Var nöjd och stolt över den fina individ DU är!
 
Jag tänker se till att tycka om mig själv till 100 % och tro på mig själv!
 
Tro kan försätta berg..
 
Lite kvällstankar denna fina fredagkväll..
 
Kram Linda
 
 
 
 
 

Kommentera här: