Det kommer gå vägen!

Hej på er!
 
Hur är tisdagsläget?
Kom nyss hemjoggandes från jobbet och efter långdusch är det strax dax för mackor och te med sambon som avslutning på denna toppentisdag..
Poppar musik och mår finfint i min röda morgonrock..detta kallas vardagslyx och livskvalitet!
 
Idag insåg jag en sak..jag kan mer än jag tror!
Jag har varit så frustrerad över att jag inte kan allt på nya jobbet..
Men..alla är barn i början..jag kommer att bli varm i kläderna!
Det handlar om att ha tålamod och inse att jag duger som jag är..jag gör ett bra jobb även som nybörjare..punkt!
Den känslan känns bra..och betydligt mycket lättare blir allt när man fokuserar på det positiva och inte känner av en negativ touch!
 
Laddad för månadens sista dag som kommer bjuda på massa mysigt!
Morgonjogg, frukost med sötaste sällskapet, jobb, cykeltur och mysig Valborgsmiddag på hemmaplan med min underbara kille!
 
Hur firar du Valborg?
 
Avsluta denna fina dag med ett stoooort leende och må så gott!
 
Kram Linda
 
 

Kommentera här: