Känn kärlek!

 
Att känna kärlek..
Det är en underbar känsla!
Innan jag träffade min Jimmy hade jag inte känt kärlek..på riktigt..
Känslan av att känna kärlek..underbar!
När man tittar på någon och blir helt varm inombords..härligt!
Jag har även insett vikten av att känna kärlek till sig själv..
För om man inte tycker om sig själv, hur ska då någon annan kunna tycka om en?
 
Kärlek kan man inte få för mycket av!
Så jag tänker..kärlek till mig själv gör att jag får mer kärlek även från andra och sprider mer kärlek omkring mig!
Kärlek är livets krydda, låt oss krydda!
 
Önskar dig en dag fylld av kärlek!
LE mot dig själv och gör tummen upp, DU är bra!
LE mot de du möter och sprid glädje och kärlek, det ökar ditt välmående!
 
Trevlig Valborg mina vänner!
 
Kram Linda
 

Kommentarer:

1 anette:

skriven

Du är en mycket uppiggande tjej och vet hur livet ska vara. Jag gillar Dig och dina kommentarer och jag tror fullt ut på dom.
Kärleken är stark och man måste gilla sig själv, för vem annars skulle gilla mig? Precis så är det.
Trevlig helg på Er och hälsa Jimmy!

Svar: Tack :) Trevlig helg till dig!
LINDA

Kommentera här: