Magnifik måndagsmorgon!

Gomorron!
 
Solen strålar, termometern visar värme, fåglarna kvittrar...
VÅRMORGON!!!!
Jag skuttade upp vid 5 och drog en snabb morgonjogg på pigga ben till tonerna av Gyllene Tider, fantastisk start på dagen och veckan! 
Jag har sprungit några mil på dessa gula godingar nu och jag är så nöjd med dem!
 
En skål med min nya favoritblandning i sällskap av sambon förgyllde denna tidiga måndagmorgon än mer..
Kesella med granatäpple..
Mums!
 
Nu blir det en lugn stund med lite småfix på hemmaplan innan jag tar min racer och kör premiärtrampet till jobbet!
Varför åka kommunalt när man kan cykla och det till på köpet går snabbare att ta sig dit för egen maskin...?
Perfekta vardagsmotionen!
 
Önskar dig en underbar dag och en härlig start på veckan!
Mitt fokus idag ligger på att njuta av nuet och fånga de små glädjeämnena i tillvaron (det finns sååå många)!
Vart ligger ditt fokus?
 
Ta hand om dig och glöm inte att dra på smilbanden så ofta du bara kan!
 
Kram Linda
.

Kommentera här: