Varför sova..?

Gomorron!
 
Klockan slår snart 6 och jag är vaken sedan en timme tillbaka..
Är det tävlingsnerverna som spökar...?
 
Solen skiner, jag känner mig lugn och harmonisk..laddad för en lyckad lördag!
Ser fram emot ett härligt lopp med massa fina tjejer ute på Djurgården om några timmar..
Det är alltid något speciellt med att springa lopp..stämning och spänning!
Om du undrar vilket lopp jag pratar om så är det Women´s Health Marathon som går av stapeln här i Stockholm idag. 21 km löpning på vackra Djurgården med enbart tjejer i startfältet, kan inte bli annat än bra.
Jag gillar annars att springa lopp med blandat startfält, då killarna är bra draghjälp, men idag får jag ta rygg på de snabba tjejerna istället!
 
Njut av din dag och gör det DU mår bra av!
Kom ihåg att LE mot dig själv i spegeln och kasta bort negativa tankar så lång bort du bara kan!
 
Keep smiling!
 
Kram Linda
 
 
 
 

Kommentera här: