Finfin helgstart!

Vilken fin fredag..
 
Efter frukosten styrde jag stegen till min vän Sara för en härlig promenad.
Promenad kombinerat med massa prat och skratt..kan inte bättre bli!
 
På vägen passade jag på att slå en pling till en annan underbar vän och vi fick till ett riktigt långt samtal, guld värt!
Känner stor tacksamhet över att ha så underbara vänner <3
 
Promenad på Djurgården i det sköna höst(?)vädret med ömsom sol och ömsom moln men med ständigt prat...
Energiboost!
Vi gick förbi Ica på hemvägen och plockade ihop varsin sallad..
Sen mysig lunch med fortsatt prat..
Livskvalitet!
 
 
Massa goda grönsaker, sojabönor, linser, fetaost, oliver, avocado, melon, soltorkade tomater..
Keso som pricken över i..
Såå gott!
 
Nu ska jag mumsa mellis..
Nya favoriten..
Kvarg med bär och mango, toppat med kakaopulver och kakaonibs..
Mums!
 
 
En kort kvällsjogg startar mitt fredagsmys..
Fredagsmys utan sambo för ovanlighetens skull..
Men med ny tidning, gott te och en lyxig chokladkaka från Pralinhuset så ska jag nog överleva ;)
 
Hoppas du njuter av din dag och får en fantastisk fredagskväll!
 
Kram Linda

Kommentera här: