Finns inga dåliga väder...

Regnet smattrar mot rutan..
Myyys!!
Idag har det regnat typ hela dagen..
Mysigt och höstigt!
 
Det har inte stoppat mig från att springa..
Kläder efter väder är ett bra uttryck!
 
Mysig löptur på Djurgården med Sara var verkligen supertrevligt efter en riktigt lyckad långfrukost på Åsö Bageri..
Massa prat och skratt och lagom mycket regn!
 
Salladslunch därefter och en massa mera prat..
Vänskap ger livskvalitet!
 
Älskar salladsbarer där man själv plockar sin favoritsallad..
 
 
När vi skildes åt tog jag mig en sväng till i löparskorna..
Ingen bestämd rutt eller distans..
Jag bara sprang..
Regnet rann..
Kepsen skyddade!
Jag log och benen var pigga!
20 km blev det..
Nöjd och glad Linda!
 
Nu innemys med knäckemackor, te och tända ljus..
Tisdagsmys!
 
Snart ska jag öppna min kursbok för första gången..
Dags att förbereda sig för kursstarten nästa vecka!
 
 
Njut av kvällen!
 
Kram Linda

Kommentarer:

1 Marja - Baka Sockerfritt:

skriven

Det var ingen dålig springtur, härligt kämpat! Och salladen ser god ut :)

Svar: Skön springtur efter smarrig sallad = perfekt kombo :)
LINDA

Kommentera här: