Förväntan..

Gomorron!
 
Fredag igen..
Tiden rusar!
Sista fredagen i augusti..
Sista fredagen denna sommaren..
Sommaren försvann i ett nafs!
Så nu är det dags för en härlig höst!
 
På måndag börjar jag skolan..
Full av förväntan..
Det var längesen sist..
Ännu inte helt klart med mitt tjafs med CSN..
Men jag hoppas och tror på en lösning!
Jag räknar med att det löser sig..
Så..
På måndag tar jag mig till Uppsala för första gången i mitt liv..
Sägs vara en vacker stad!
Ser fram emot det mötet med en förväntansfull och glad känsla i magen..
Dags att testa något nytt!
Bli student!
Känns kul, spännande och intressant!
 
Nu är det dock fredag och fredagsmys som gäller!
Frukost i lugn å ro..
En löprunda..
Småfix hemma..
Shoppa..
Sambotid..
En fredag i min smak!
 
Hoppas du njuter av din fredag med ett stort leende och en fin känsla i kroppen!
 
Ta hand om dig och ha det toppen!
 
Kram Linda
 
 
 

Kommentera här: