Dagens scones!

Hej ♥
 
Hoppas DU njuter av denna mysiga måndagskväll med något du mår bra av ♥
 
Min dag har gått i full fart!
Så nu..
 
Känslan av att mysa i morgonrock, lurviga tofflor, tända ljus, nybakta scones, te ♥
Tacksamhet & lycka ♥
Tacksamhet över livet ♥
 
Jag har en sambo jag älskar, vänner som är underbara, härliga kollegor, en pigg kropp ♥
Lycka för mig ♥
 
Även en liten sak som goda scones är lycka för mig..
Dagens recept:
 
1 dl havregryn
1/2 dl quionamjöl
2 msk linfrön
1/2 tsk salt
2 tsk fiberhusk
2 tsk bakpulver
1/2 tsk vaniljpulver
1 tsk carobpulver
2 tsk kakaonibs
2 dl yoghurt
 
Blanda alla torra ingredienser, tillsätt yoghurt.
Låt stå 5 min.
Klicka ut 2 högar på plåt.
Grädda mitt i ugnen i 12 minuter på 250 grader.
 
Mums ♥
 
Testa och se hur lycklig du blir ♥
 
Kram Linda ♥
 

Kommentera här: