Julefrid..

Gomorron ♥
 
Vaknat upp till en sol som skiner..
Da'n före doppareda'n..
 
Granen är klädd..
4:a ljus tända..
Ledighet påbörjad..
Julefrid ♥
 
Frukost halväten..
Spritter i springarbenen..
Om en stund bär det av ut i solen på en vinterjogg ♥
 
I eftermiddag åker jag och sambon till Åtvidaberg för julmys i dagarna tre ♥
Ser fram emot dagar med mycket skratt, prat, god mat, promenader och välmående ♥
Helt enkelt julefrid ♥
 
Igårkväll hade vi vänner på besök och hade en supermysig kväll ♥
Sushi, prat, tända ljus, skratt, glögg, kladdkaka..
Julefrid ♥
 
Låg i soffan en stund innan våra gäster kom igår..
Ser sambon stå och kika sött på mig..
"Det där är inte likt dig"..
Nej, det är sant..
Men jag har börjat att förändras litegrann ♥
 
Jag har börjat förstå hur viktigt det är med balans i livet!
Att ständigt springa runt som en hamster i ett hjul är inte sunt..
Man behöver både skratta, springa, vila och äta i lagom dos!
Fixar man det så blir det bra..
Balans ♥
 
Känner mig på g!
Vad 2015 har att bjuda på blir spännande att se ♥
Mål ska sättas för att fortsätta utvecklas!
Utvecklas till mitt eget bästa jag ♥
 
Önskar DIG en underbart go tisdag ♥
 
Kram Linda ♥
 
 
Julefrid ♥

Kommentera här: