Februarifinal!

Gomorron på er!
 
Ny dag fylld av möjligheter ligger framför våra fötter..spännande, kul, intressant och utmanande!
Jag startade dagen med månadens (vart tog februari vägen...?) sista löppass och konstaterar nöjt att jag nått mitt träningsmål för februari=härlig känsla! Detta med mål och att föra statistik är något nytt för mig, man blir som man umgås..min sambo brinner för det och jag har fått upp en liten eld ;)  
 
Idag är det 14 månader sedan jag var hembjuden hit till Russinvägen för tacokväll med killen som då "bara" var Jimmy, numera min sambo <3, som ni förstår blev tacokvällen lyckad och gav mersmak (och då syftar jag på annat än tacosen ;)) 
 
Idag blir det en sväng till jobbet för veckans sista pass och sen väntar en ledig helg=såååå skönt!!
Jag har verkligen lärt mig att uppskatta att vara ledig, med jobb varannan helg så är dessa lediga helger guld värda.
Det blir mycket tid tillsammans med min Jimmy, sovmorgon, scones, långjogg, besök på IKEA=hemmafixande(jippie!!), tacos och mello, pizza och filmkväll..
Saker som får mig att må bra och sprider glädje i tillvaron.
Vad har ni för helgplaner? 
 
Nu säger magen att det är dags för frukost, så det är bäst att sätta fart..frukoststund i morgonrock med tända ljus är en fantastisk fredagsstart...myyyyyys!
 
Ha en fenomenal fredag och fira februaris sista dag med massa glädje och leenden!
 
Kram Linda
 
 
 
Dessa små söta godingar bakade jag för ett tag sen, det kommer bli repris på dem imorgon, sååå goda!
 

Kommentera här: